lørdag den 21. juni 2014







Hej skønne piger <3 Har I haft en dejlig uge? Jeg havde den bedste fredag i går <3 Først i praktik, som jeg jo elsker at være i, og derefter til reception og derefter sommerfest i den vuggestue jeg har arbejdet i i 4 år, hvor den bedste leder desværre går på pension, så jeg måtte lige forbi med en gave til ham og sige tak for alle de fantastiske vikartimer han har givet mig. Savner det sted så meget, og det var så sørgeligt at sige farvel til ham. Men sommerfesten var så skøn, det er en lille, hyggelig vuggestue, og jeg elsker at være der. Min søde mor arbejder der også, hvilket kun gør det endnu bedre! Mange har sagt til mig, at de ikke forstår jeg gider arbejde sammen med min mor. Jeg elsker det! Jo mere jeg kan se min mor, jo bedre <3 Jeg fik snakket med de søde forældre og hilst på de skønne børn som er blevet så store! Åh, hvor jeg savner det sted.

Jeg vil vise jer et outfit jeg havde på i søndags, hvor jeg var i Kongens Have med min bedste ven og hygge med Garage Lemonade og kiks. Det var fantastisk vejr, så jeg tog mine yndlingsshorts fra Buch på, som jeg har skrevet om før. De er simpelthen så bløde og SÅ fine med de orange sten og frynserne. Jeg tog en plain brun top fra H&M på, og jeg ville gerne have en meget nedringet top på, da jeg havde min nye bikini overdel på i zebraprint, som jeg gerne ville have skulle titte ud under toppen, og det gav sådan et fint look synes jeg! Elsker at man lige kan ane guldsyningerne og selve printet. Jeg havde min nye halskæde fra Buch Copenhagen til, med de smukkeste orange fjer, og turkise perler. Den er SÅ smuk, jeg elsker den, og den passer virkelig bare til alt, og gør alt mere boheme! Af sko havde jeg mine yndlings på, mine mokkasiner i ruskind fra H&M (køb dem her: Link).

Undskyld forsinkelsen med min festivalguide! Jeg lover første del kommer i morgen. Senere i dag vil jeg skrive om to nye bodylotions jeg har købt!


3 kommentarer: